Така зйомка має на меті наповнення, так званої, карточки товару на сайті. Зазвичай об'ъ'ект зйомки розташовано на білому фоні та відзнято в декількох ракурсах для найкращого ознайомлення покупця з товаром/послугою.
При проведенні зйомки для instagram/соцмереж зазвичай використовується додатковий реквізит або обробка фотографій. Тут дозволяється і заохочується використання ріхних кольорів та стилів зйомки, в залежності від технічого завдання та ваших побажань.
Один з найбільш складних видів предметної зйомки, який вимагає великих витрат часу та ресурсів. Такі фотографії можна використовувати для зовнішньої реклами, на банерах сайтів та в соціальних мережах.
Такі відео можна додати до фотографій на сайті та розмістити в соцмережах. Оскільки попит на візуальний контент зростає, то людям завжди приємно бачити додатковий відеоматеріал про товар.
Відео розпаковки товаріх та їхній огляд, також мають велику популярність серед потенційних покупців товару, тому вони допоможуть привернути більшу зацікавленість товаром, який ви пропонуєте.
Якщо сталося так, що ви вже маєте фотоконтент для сайту, але його якість хочеться покращити, використовуючи обробку в фоторедакторі - ми із задоволенням допоможему в цьому. Покращити фотографію, провести корекцію кольору, яскравості, насиченості та контрасту - без проблем.